Telecom

Wij zouden bijna vergeten dat telefonie nog niet zo heel lang geleden ons enig interactief communicatiemiddel was. Tegenwoordig met al onze communicatie mogelijkheden blijft het vaak toch nog altijd een zeer directe en effectieve manier van communiceren. Dit direct en efficiënt communicatiemiddel blijft bij velen nog altijd een geprefereerd communicatiemiddel.

Wij kunnen wel stellen dat telefonie steeds meer digitaal plaatsvind, de traditionele analoge en ISDN verbindingen beginnen heel snel plaats te maken voor VoIP en het grote geheel dat ook wel Unified Communications Platform wordt genoemd. Deze traditionele verbindingen worden ook langzaam grootschalig uit gefaseerd. Daar waar wij vroeger onderling belden en in een later stadium ook al conference calling mogelijk was, maakt dit nu plaats voor beeldbellen en video conferencen. De 2 branches zijn al jaren meer naar elkaar aan het groeien, vroeger was het hoogst ongebruikelijk dat een ICT bedrijf telefonie in zijn dienstenpakket had zitten en andersom. Tegenwoordig kijkt hier niemand meer van op, het is niet ongebruikelijk dat communicatie door ICT bedrijven met een telecom afdeling geleverd wordt.

Voor ons is communicatie net als ICT maatwerk dat is opgebouwd uit basisdiensten en blokken. Wij geven derhalve een opsomming van de diensten die wij in ons pakket hebben en komen graag een keer op gesprek om maatwerk advies te geven.

  • Vaste telefonie ( traditionele telefonie)
  • IP Telefonie, hosted en op locatie
  • IP Communicatiesystemen
  • Unified Communications platform
  • Toegangscontrole
  • Data en/of voice verbindingen
  • Mobiele telefonie

Heeft u vragen of wilt u advies neem dan gerust eens contact met ons op. Wij helpen u graag!